Meritum nr 3/2014(34) Uczenie się
Dział: Samokształcenie
Neurodydaktyka - czyli droga od subiektywizmu do sprawdzonych faktów
Autor: Ewa Weber
Dużo mówi się obecnie o neurodydaktyce, o nauczaniu przyjaznym mózgowi, o wdrażaniu do praktyki strategii efektywnego nauczania i uczenia się. Mamy możliwość uczestniczenia w konferencjach, programach, debatach, a także kursach doskonalących dotyczących tego obszaru. Przyglądając się swoistemu poruszeniu, które w sektorze edukacji wzbudza ten ?modny? trend, autorka artykułu, Ewa Weber, z wykształcenia psycholog oraz anglista, prosi czytelników o chwilę refleksji nad tym, w jakim stopniu i w jaki sposób wiedza ta może ?zejść? z poziomu edukacyjnych salonów pod edukacyjne strzechy ? czyli z sal konferencyjnych wprost do codziennej praktyki zawodowej nauczycieli.

MERITUM
kwartalnik wydawany przez Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli